• بازگشت به صفحه اصلی
  • donderdag 26 februari 2009

    ملاعمر معتقد است پاکستانی ها مسلمانند و افغانستانی ها نه!

    ملاعمر معتقد است پاکستانی ها مسلمانند و افغانستانی ها نه
    !
    فرمان ملا عمر: در افغانستان جهاد کنید در پاکستان نه!/ جهاد ملاعمر و همراهانش در افغانستان تاکنون مساوی با کشتار هزاران کودک، زن و مرد بوده است.
    چهار شنبه 25 فوريه 2009;
    کابل پرس: سردسته ی آدمکشان طالب يا آنچنانی که حامد کرزی می گويد "برادر عزيز ملاعمر" و يا آنچنانی که صبغت الله مجددی می گويد، "برادران طالب و القاعده ما"، در فرمانی به گروه تروريستی خود دستور داده است که در پاکستان جنگی با نيروهای امنيتی اين کشور صورت ندهند و در عوض در افغانستان جنگ کنند.
    به گزارش يک روزنامه پاکستانی ملاعمر در فرمانی به نيروهای تحت امرش گفته است که نيروهای امنيتی پاکستان، برادران مسلمان آنان هستند و آنان بايد برای جهاد به افغانستان بروند.
    گرچه اين روزنامه در تشريح فرمان ملا عمر نوشته است که جهاد عليه نيروهای ناتو و نيروهای بين المللی اما جهاد طالبان در افغانستان مساوی با کشتار هزاران غير نظامی در اثر حملات انتحاری و بمب گذاری بوده است.
    تنها چند روز پيش بود که بخش حقوق بشر سازمان ملل با انتشار گزارشی، آماری را از کشتار غير نظامیان ارايه داد که بخش اعظم آن توسط طالبان يا همان برادران جهادگر حامد کرزی و صبغت الله مجددی صورت گرفته است.
    ملا عمر و گروه تروريستی او علاوه بر اينکه مسئول بخش اعظمی از کشتارها در چند سال اخير در افغانستان است، مسئول نسل کشی، کوچ اجباری و تخريب آثار تاريخی افغانستان نيز هست که با مدد و همراهی شيوخ عربستان و کشورهایی مانند امارات، حکومت پاکستان و بويژه سرويس های جاسوسی آن، بخش هایی از دولت آمريکا و انگلستان انجام داده است.
    ملا عمر با اين فرمان بار ديگر ثابت ساخت که جنايتکاری بيش نيست و خدمت برای حکومت ها و سرويس های جاسوسی پاکستان و کشورهای عرب برایش اهميت بيشتر دارد تا افغانستان و مردم آن.
    شیوخ عرب در کشورهایشان با پول مفت نفت خرمستی می کنند و مراکز تجارت و سکس را براه می اندازند و از سویی آدمکشی و انديشه ی ارتجاعی خود را از طريق ملاعمر و يارانش يا همان برادر عزيز حامد کرزی، صبغت الله مجدی و طالبان نکتایی پوش به افغانستان صادر می کنند
    Kabul press.

    Geen opmerkingen:

  • بازگشت به صفحه اصلی
  •