• بازگشت به صفحه اصلی
  • zaterdag 1 augustus 2009

    مروری بر ظلم و اعمال غیر انسانی حکومت چین علیه مردم بی دفاع اویغور


    بسمه تعالی
    نویسنده: (ع.ذ. ا. عبدالله )
    مروری بر ظلم و اعمال غیر انسانی حکومت چین علیه مردم بی دفاع اویغور
    در دنیای امروزه ملتهایی که از نسل کشی، شکنجه، ظلم، بربریت ووحشت ، اسارت و استبداد در هر گوشه دنیا رنج می برند،دولتهای جنایت کار ولی با نامها ، مفکوره ها، شعارها و سیستمهای به ظاهر خوب ولی در اصل تامین کننده پلانهای تخریبی خطرناک وخون آشام ، با نحوی از انحاح با دقت تمام به جرم خود ادامه می دهند، حکومتهای متعصب نژادپرست و استعمارگر ، برای از بین بردن ملتهای اسیر ، به مناطق آنان سیل بزرگ از نزاد و یا قوم مربوطه خود را با هزاران برنامه های دقیق و پلان شده، با مفکوره های تبعیض آمیز و کینه توزانه با امکانات وافر انتقال داده، از سوی دیگر اسارت را بالای آنان تا امکان تنگ می سازند، مناطق آنان اشغال، اقتصاد شان را تضعیف ، اموال شان غصب، هویت و دین آنان را مورد تهاجم قرار داده وبالآخره خود آنان به انسانهای درجه دوم و حقیر معرفی شده تمام هستی مادی و معنوی خودرا از دست میدهند.
    اقوام و ملتی زیادی وجود داشتند که در قرن بیستم از طرق مختلف نسل کشی، مسخ فرهنگی، اجبار و اکراه توسط چین و روسیه در آسیا و توسط دیگرکشور ها در مناطق مختلف جهان، وطن ، هویت و فرهنگ شان را از دست دادند.
    این مرض خطرناک در کشور های اسلامی نیز سرایت کرده در حالیکه دین مبین اسلام در برابر بی عدالتی ، قوم گرایی، ظلم وو حشت مبارزه نموده و تمام انسانهای در قلمرو دولت اسلامی ولوکه هر عقیده داشته باشند و به هر قومی نسبت داده شوند، از حقوق مدنی ویا به اصطلاح امروزه شهروندی برخوردار هستند، هیج حکومت و حاکم اسلامی حقی آن را ندارد در میان اتباع تبعیض قایل شود.
    دنیای امروزه ظاهرا دنیای آزاد، دنیای انسانیت، دنیای بی نظیر حقوق وکرامت ، دنیای آزادی مذاهب، دنیای ارزشها و حقوق ملتها توصیف می شود و حتی جنگها به نام آزاد سازی انسان توصیف می شود و لی با دقت مورد مطالعه قرار بگیرد واقعیت خلاف آن است.
    در دنیای امروزه ، جنگ ملتها و تمدن ها وجود دارد، جنگ منابع وجود دارد،تلاش اسیر ساختن ملتها سختر وسختر شده می رود، جنگ ادیان ادامه دارد ، انسانها به انواع و اشکال گوناگون به مشکل روبرو هستند، ملتهای مظلومی در محضر تمام انسانهای زمین که به ظاهر ادعای انسانیت و یا بشریت را دارند، با انواع مختلف، وبا شیوه های متنوع شکنجه، کشته ویا از صفحه هستی محو می شوند، عکس العمل ها بر اساس منافع، مفکوره ودین صورت می گیرد و نه به اساس انسانیت و مخالفت با ظلم، زور، شکنجه و یا مخالفت با اهداف غیر انسانی و غیر اسلامی در صورت مسلمان بودن.
    ملت مسلمان اویغوردر دنیای امروزه یکی از مظلوم ترین ملت دنیا هستند که از مدت زمان زیادی توسط حکومت های چین با انواع ظلم ووحشت مورد شکنجه قرار گرفته اند، حکومت چین کمر خودرا برای از بین بردن این ملت اسیر و مظلوم از صفحه هستی بسته، سیل بزرگ از قوم "هان" خودرا به منطقه انتقال میدهد، تمام هستی ملت اویغور را از دست شان بیرون ساخته، تمام مناطق اقتصادی شهرها توسط ناقلین اشغال شده واینها فعلا از شهرها بیرون رانده شدند.
    خواستم برای فاع از انسانیت راجع به این ملت قهرمان تاریخ با استفاده از منابع و سایتهای مختلف مطالبی را بنویسم تا وظیفه اسلامی و انسانی خودرا انجام داده باشم.
    در این جا میخواهم به اطلاع برادران برسانم که من کاملا در موضوع مسلط نیستم وتحقیق همه جانبه در همچو موارد در یک مدت کوتاه امکان پذیر نبوده به مدت زیاد ضرورت دارد ، آنچه نویشتم از برخی سایت های انتر نیتی و مراجع دیگر با استفاده از ده ها مقالات در این سایت ها لذا عذر بنده را در صورت کوتاهی در تعبیر خود در قبال برادران اویغور ویا اشتباه در مورد تاریخ بزرگ آنان ، قبول نماید.
    مطالب مورد بحث این مقاله یی کوتاه قرار ذیل است:
    1. تاریخ ملت اویغور و روابط اویغورها و چینی ها درخلال تاریخ
    الف) قبل از اسلام
    (ب) بعد از اسلام
    (ج) بعد از اشغال آن توسط حکومت های قبلی چین
    (د) بعد از اشغال حکومت کمونیستی چین
    2. جنگ دو تمدن اویغور و چین
    3. اهمیت ترکستان شرقی
    4. برخی شیوه های غیر انسانی چین برای از بین بردن اویغورها
    (الف) نسل کشی و یا شکنجه دسته جمعی
    (ب) تهاجم فرهنگی، منع اجرای مراسم مذهبی و انهدام مساجد ومدارس
    (ج) تنظیم خانواده و یا کنترول نفوس ملتهای تحت استعمار
    (د) منع سفر به خارج کشور
    (ه) انتقال سیل بزرگ از ناقلین به ترکستان شرقی
    (و) تصرف موارد اقتصادی مردم و تبدیل مردم اویغور به یک ملت فقیر
    (ز) تشکیل سازمان منطقوی شینگهای
    5. ملت اویغور بعد از 11 سپتمبر
    6. ملت اویغور و حمایت جهانی از آنان،
    7. نتیجه گیری

    پایان قسمت اول
    ادامه دارد

    1 opmerking:

    Unknown zei

    ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
    «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»

  • بازگشت به صفحه اصلی
  •