• بازگشت به صفحه اصلی
  • woensdag 13 januari 2010

    طرز تهیه کابینه لغطک

    طرز تهیه کابینه لغطک

    بیننده های عزیز! از آشپزخانه ریاست جمهوری در خدمت شما قرار داریم. امروز می خواهیم برای شما طرز تهیه کابینه لغطک که شبیه بادنجان لغطک است را آموزش دهیم. البته هر چند این گونه غذاها تنها در کاخ ریاست جمهوری و گاه هم در سفارت خانه های معتبر غربی تهیه می گردد، ولی به هر صورت بهتر است شما هم طرز تهیه آن را بدانید. چون احتمال دارد شما هم روزی رییس جمهور شوید و ضرورت به طبخ این گونه غذاها پيدا كنيد.

    در قدم نخست برای شما توصیه می کنیم که از این غذا زیاد نخورید زیرا خوردن زیاد این غذا آدم را به دل دردی دچار می سازد و آن گاه مجبور می شوید که عرق چهل گیاه برای هضم آن بخورید. در کنار آن این غذا باد آور می باشد و شما را دچار ورم معده می کند. خوب حالا می رویم به طبخ این غذا؛ نخست مواد لازم برای پخت این غذا را تهیه می کنیم.

    مواد مورد نیاز

    طرز تهیه
    قبل از همه باید بدانید که این غذا یک غذای استثنایی است و به جز رییس جمهوران به همکاری معاونان شان، کس دیگري این غذا را پخته نمی تواند یا بهتر است بگویم کسی دیگر علاقه به طبخ این غذا ندارد. بنابراين شما باید نخست فکر کنید که رییس جمهور هستید و دارید این غذا را می پزید. به هر حال نخست یک دیگ بزرگ متناسب به نفوس کشور تهیه می کنید زیرا از این غذا همه مردم کشور تان خواهند چشید. سعی کنید دیگ تان از نوع استیل باشد که غذای تان زود ته نگیرد. نخست همه نامزدان برای وزارت خانه ها را که مطمینا تعداد شان بیشتر از وزارت خانه ها است چون شما یک وزارت خانه را به ده نفر وعده داده اید، در این دیگ می اندازید و خوب تفت می دهید تا آن نامزدي که نازک تر هستند، آب شوند و تنها تعدادی نامزد وزير بزرگ و سخت تر باقی بمانند. در این زمان برای این که نامزد وزیران خوب سرخ و نرم شوند باید برنامه های کاری و لاف و چوف و پتاق ها را هم اضافه کنید. البته مقدار این مواد باید زیاد نباشد که باعث ایجاد باد معده می گردد. بعد از این که این نامزد وزيران خوب سرخ شدند و نرم گشتند پارلمان را با این نامزدان یکجا می سازید. به محض این که پارلمان اضافه شد، باید پول ها و وعده های سر خرمن را هم اضافه کنید، اگر نی غذای تان تلخ و بد مزه خواهد شد. چون پارلمان به وسیله پول و وعده های سرخرمن با نامزدان مخلوط شد، به رای اعتماد ضرورت است. پس شما بر اساس خواست هر نامزد وزیر مقداری رای اعتماد اضافه می کنید و منتظر می مانید که اثر این اضافه کردن معلوم شود. شما می توانید به يك نامزد وزير رای بیشتر و به یک نامزد وزير ديگر رای کمتر اختصاص دهید تا مزه های متفاوت را ایجاد کند. حالا دیگر غذای کابینه لغطک تان در مرحله آخر قرار دارد. شما می توانید تا لحظه های دیگر سر دیگ تان را باز کنید و حاصل تلاش و کوشش تان را تماشا کنید. زمانی که غذای تان آماده بیرون کردن از دیگ شد، یک تعداد بشقاب ها را آماده می سازید و غذا را در آن بیرون می کشید. می توانید برای نوش جان کردن به ملت مستضعف ارایه بدهید. این غذا را می توانید در طول چهار سال آینده به خورد خلق الله بدهید. ولی زنهار که از این غذا خود تان نخورید. زیرا با توجه به تجربه گذشته مشخص شده است که شما چندان آشپز خوبی نیستید و هر بار که از این غذای کابینه لغطک پخته کرده اید، یا چنان شور بوده که همه را کور ساخته یا چنان بی نمک که خدا نشان ندهد و هم تند بوده که آتش به جگر مردم زده یا هم خام و ناپخته که همه را دل درد ساخته.
    این بود طرز تهیه غذای مهم و مشهور کابینه لغطک. خدا کند که شما با شناختن این غذا هرگز به فکر طبخ آن نیافتید.
    این برنامه از طرف آشپز خانه شاهی برای شما تقدیم شد. تا برنامه دیگر کی زنده و کی مرده.
    1: وزیر برای نامزدي در وزارت خانه ها، 25 یا 26 یا 27 و یا هم به تعداد وزارت خانه هایي که جناب رییس جمهور در نظر داشته باشد. 2 : وزارت خانه به تعداد ضرورت یا هم متناسب به وعده های داده شده از سوی رییس جمهور به افرادی که وی را در کمپاین انتخابات یاری و حمایت کرده اند. 3 : یک عدد پارلمان برای دادن رای اعتماد یا عدم اعتماد به وزیران. اگر این پارلمان اهل معامله و برنامه های پشت پرده باشد غذا خوشمزه تر خواهد شد. 4 : مقداری پول و وعده های سر خرمن برای بستن دهان وکلا و یا هم خرید آرای وکیلان. اگر این پول به شکل دالر باشد بهتر است که زودتر به بانک های خارجی واریز می شود. 5 : رای اعتماد که از پارلمان به دست می آید به مقدار لازم هر وزیر. 6 : مقداری هم برنامه کار و لاف و پوف و پتاق و از این دست که به عنوان مرچ و مواد این غذا استفاده خواهد کرد.

    Geen opmerkingen:

  • بازگشت به صفحه اصلی
  •